Reno Riznić | Renault Clio V (peta)generacija
Ono što imamo ovde definitivno je novi Clio. Iako je pokrenut sa zajedničke platforme zvane CMF-B (Common Module Family-B), donosi poboljšanje u prostoru, bezbednosti, uštedi težine i tehnologije.
Spolja je kraći nego ranije, mada smanjenje dužine za 12 mm nije toliko očigledno, ipak ima više prostora, veću nosivost kao i unutrašnju zapreminu. U stvari, primetno je više prostora, u prednjem se delu oseća prostornije, mada rastuća linija prozora čini malo manje prozračnu zadnju stranu. Postoje LED prednja svetla u čitavom opsegu, i dnevna svetla u obliku "C". Tu su i oštriji nabori, linije sa poklopcem motora, uobičajena Clio sakrivena zadnja vrata u C-stubu, veliki Renault znak na prednjoj rešetki, kao i nekoliko lepih horizontalnih linija koje vizuelno proširuju automobil. Sve je vrlo čisto i bistro, a da nije posebno zastrašujuće ili revolucionarno. Clio je od 2013. godine najprodavaniji supermini B-segmenta u Evropi, tako da nije bilo potrebe za velikim promenama. Ovo je još uvek poznati Clio, samo uredniji i savremeniji.
Pored pomenutih novina tu su i bolja unutrašnjost i novi motori. 2020. godine dobićemo vrlo pametan hibrid E-Tech, ali za sada postoji izbor četiri ICE motora: par 1,0-litarskih trocilindričnih benzinaca (Sce 75 i TCe 100) sa 70 i 98 KS, a 1.3-litarski TCe 130 benzinski četvorocilindrični benzinac - pogodili ste, 130PS i 1.5 Blue dCi 85 četvorocilindrični dizel sa 83 KS. Varijacije benzinskih motora,slabiji dobijaju petostepeni manuelni, dizel šest, a brži automobil sa dvostrukim kvačilom sa sedam stepena prenosa. Opreme su Plai, Iconic i R.S.Line, Ovo je dovoljno zgodan supermini, pristojne veličine, koji je efikasniji i nešto pametniji nego ranije.