Renault motor 1.5 dci ponos francuskog proizvođača

Reno Riznić | Renault motor 1.5 dci ponos francuskog proizvođača

Renault motor 1.5 dci ponos francuskog proizvođača

Kada se uloži puno, napravi kvalitetno, to se onda može dobro i iskoristiti i na kraju naplatiti. Tako je Renault krenuo u projekat poznatog 1.5-litarskog dCi motora, sa namerom da na globalnom tržištu uzme svoj “kolač”. U različitim nivoima snage danas pokreće sve manje i srednje modele kako francuskog proizvođača, tako njegovog low-cost brenda Dacije, ali i japanskog partnera Nissana.

Široka lepeza od Renault Twinga, Clia, Captura, Megana, Fluenca i Scenica preko Dacije Sandero, Lodgy i Dustera, do Nissan Micre, Notea, Jukea i Qashqai-ja, ali i mnogih modela samo za japansko tržište. Ali ne samo to, Renault je svoj motor prodao i Suzukiju, koji ga ugrađuje u Jimny, Mahindri za Verito, a novim dogovorom Renaulta i Mercedesa pokreće i novu A-klasu.

Isproban je u većini navedenih modela i iznenađujuće je da svuda funkcioniše odlično osiguravajući miran, tih i uglađen rad, konstantnu vučnu silu i jednu od najnižih potrošnji goriva u klasi.

Četvorocilindrični 1.5-litarski dizelaš razvijen je 2001. godine, nosi internu oznaku K9K, a razvija od 65 do 110 KS. Opremljen je Borg-Warnerovim turbopunjačem te common-rail idirektnim ubrizgavanjem Delphija, Boscha ili Continentala, zavisno od snage.

Podelite ovaj blog: